Categorieën
Cases

BHV nieuwe stijl! Binnen 2 weken een grote sprong in de Google-rating & 40% meer bezoekers

BHV Nijmegen

BHV nieuwe stijl! Binnen 2 weken een grote sprong in de Google-rating & 40% meer bezoekers

Bekijk website →

Project
Website

koppen koffie
75

Looptijd
1 maanden

Uitgelicht: wat hebben we voor Operational Care gedaan?

Operational Care is een bhv-opleider praktiserend door heel Nederland, met zijn thuisbasis in Nijmegen. Operational Care is in 2001 gestart, maar met Willy in het team reiken de jaren ervaring nog een veel verder. Het team van Operational Care bestaat uit Willy, Véronique en Carolien: zij vullen elkaar naadloos aan in hun diverse taken, rollen en karaktereigenschappen. Door de mix van ervaring, oog voor innovatie, conceptueel denken en professionele organisatie werken zijn op dynamische wijze en kan coaching op maat worden gewaarborgd. Eigenschappen op trots ze te zijn! Toch? Helaas kwam dit niet naar voren op de website van Operational Care: niet in de stijl en teksten, maar ook niet in de online resultaten. Hierin lag ook meteen de opdracht voor Faktor 22: deze eigenschappen naar voren brengen in een gemoderniseerde website die een groei kan verwezenlijken.

Willy Marneef // BHV in Nijmegen

Een prima en een daadkrachtige samenwerking hebben we ondervonden met Faktor 22. Meedenkend en adviserend werden de ingrediënten voor onze site door Faktor 22 samengesteld. We zijn dus ook uiterst tevreden over Faktor 22 . Amir nogmaals dank ervoor…..

Huisstijl en teksten

In de nieuwe huisstijl en teksten komen de waardevolle eigenschappen en het succes van Operational Care tot zijn recht. De bezoeker zal hiermee gaan ervaren dat Operational Care niet alleen modern en professioneel is, maar ook future-proof: als je met dit team een relatie aangaat, investeer je in een langdurige bhv-training die steeds in ontwikkeling is en steeds wordt verbeterd. Deze boodschap is in de teksten verwerkt en daarbij is ervoor gekozen de site compacter te maken (van 20 naar 6 pagina´s) en zich op de branches waarin de expertise van Operational Care ligt te richten: zorg, onderwijs en bedrijven. De huisstijl is een gemoderniseerde versie geworden van de voorgaande stijl van operational care: fris, overzichtelijk en professioneel.

Klant
Operational Care. Een team van bhv-opleiders met jarenlange ervaring en een missie: blikken verruimen en bewustzijn creëren.
Dit is geen snelle korte termijn-oplossing, dit is BHV als duurzame investering.

Uitdaging
Operational Care is opgericht in 2001. Ze zijn succesvol en hebben in de afgelopen jaren duurzame relaties opgebouwd. Hier is het team heel trots op, maar vindt het tijd om te moderniseren en te groeien als BHV-opleider in Nijmegen.

Strategie
De focus ligt op moderniseren & groeien. Moderniseren doen we door een nieuwe huisstijl aan te meten en de teksten af te stoffen. Groeien doen we door middel van online marketing in de vorm van SEO en SEA.

Resultaat
Dit is BHV nieuwe stijl: een moderne website, teksten gericht op diverse branches en online resultaten om trots op te zijn. Al binnen een paar weken tijd hebben we een grote stap voorwaarts weten te maken!

Online resultaten

Operational Care draait al jaren steady en heeft geïnvesteerd in langdurige relaties. Echter mocht er ook gegroeid gaan worden en wilden ze dit samen met Faktor 22 online gaan realiseren. Ten eerste is de domeinnaam van www.bhv-info.nl en www.operationalcare.nl geupgraded naar www.bhvinnijmegen.nl. Deze nieuwe domeinnaam geeft ook meteen een van de nieuwe doelen voor Operational Care weer: beter vindbaar worden in de regio Nijmegen en hier de aandacht gaan vestigen. Door de SEO en SEA voor de website te realiseren, zijn er al heel gauw resultaten geboekt. Binnen twee weken steeg Operational Care van positie 40 naar 6 in Google en gingen de bezoekersaantallen met 40% omhoog. En dat binnen 2 weken: dit is nog maar het begin!

Jouw verhaal  > stijlvol, duurzaam & fitted design

Benieuwd hoe onze kijk op jouw bedrijf zich vertaalt naar een stijlvol, duurzaam & fitted design? Vertel ons je verhaal, wij doen de rest.