Branding
Jouw bedrijf: jouw merk
We maken van jouw bedrijf een herkenbaar merk! We gooien er heel wat kleur tegenaan, vullen het op met een dosis creativiteit en maken zo van jouw online uitstraling een opmerkelijk geheel. Je laat zien wie je bent én onderscheid jezelf van de rest.
Huisstijlen
100 +
Huisstijldragers
1.000 +
Icons
400 +
Wat is branding?
Branding is jouw merkuiting. Jouw huisstijl en haar grafische vormgeving is hier een belangrijk voorbeeld van. Deze wordt doorgetrokken in al jouw uitingen: website, flyers, brochures en visitekaartjes. Of het nu gaat om papier, scherm, gevel, kleding of bedrijfswagen – wij bedenken het, wij maken het.
Een weergave van jouw identiteit
Samen stippelen we een strategie uit en tillen jouw branding naar een hoger niveau. Dit doen we bijvoorbeeld door middel van een doelgroeponderzoek. We denken na over de boodschap die je wil communiceren en zorgen dat jouw merk toegankelijk is voor iedereen, en op de juiste manier wordt ervaren.
We komen tot een gloednieuwe weergave van jouw identiteit. De ingrediënten? Een herkenbare tone of voice, knallend beeldmerk, woordmerk, stijlelementen, typografie en kleurgebruik, die maximaal aansluiten bij jouw producten en/of diensten. Meer over weten? Snappen we! Lees meer hieronder of stel ons je vraag →
Doelgroeponderzoek
Faktor 22 creëert jouw branding, gebaseerd op jou en je doelgroep. We gaan met je in gesprek en komen achter jouw kernwaarden. Daarnaast voeren we een doelgroeponderzoek uit en kijken we hoe we jouw boodschap het beste kunnen overbrengen. Gebaseerd op deze kernwaarden en het doelgroeponderzoek ontwerpen we een fitted huisstijl voor jouw organisatie.
Communicatie
De huisstijl is dé visuele identiteit en herkenbaarheid van jouw onderneming. Deze vormt het uitgangspunt voor de look & feel van alle communicatie naar jouw klanten toe. De huisstijl wordt in alle communicatiemiddelen consistent toegepast voor maximale herkenbaarheid en maximaal vertrouwen bij jouw doelgroep. Wij geven vorm aan de visuele identiteit van je bedrijf in de breedste zin van het woord: van het visitekaartje tot de website.
Toegankelijkheid
Bij de creatie van jouw huisstijl houden we altijd rekening met de richtlijnen voor toegankelijkheid. Door met de juiste kleuren te werken, zorgen we dat álle (potentiële) klanten jouw identiteitsweergave optimaal kunnen ervaren.
Tone of voice
In jouw teksten en branding is de tone of voice een belangrijk aspect: dit is jouw taal, passend bij jouw bedrijf, boodschap en doelgroep. Door middel van een tone of voice die terugkomt in al jouw uitingen versterk je je merk. Samen creëren we een passende taal die bijdraagt aan de herkenbaarheid van je merk.
Nieuwe branding nodig? Let’s talk!
Benieuwd hoe wij jouw identiteit, visie en doelgroep samenbrengen in een nieuwe brandingstrategie? Kom dan eens een keertje met ons praten! Vertel ons je verhaal, wij vertalen het naar een herkenbare stijl voor al je uitingen.