Q

Queen Center

Mooie behandelingen, mooie website, mooie cijfers: 100% klantenopkomst & positie 5 in Google
koppen koffie
86
Looptijd
1 maand

Wat hebben we voor Queen Center gedaan?

Queen Center was al een praktijk met heel veel potentie: ze bieden goede, professionele behandelingen met een eerlijke, transparante houding. Helaas kwam deze potentie nog niet tot zijn recht in bezoekersaantallen en online successen: 40% van de klanten kwam na een gemaakte afspraak niet opdagen en online had de praktijk nog geen naam of positie. Zonde! Wij hebben alle potentie van Queen Center tot ons genomen en in de website gestoken. Daarnaast is er gekeken naar het communicatieplan: hoe kan het dat zoveel klanten afhaken? En hoe kunnen we de communicatie voor zowel praktijk als klant verbeteren? We hebben ten eerste een website voor Queen Center gerealiseerd en ons best gedaan het karakter van de praktijk uit te stralen: een goede professionele service, betrouwbaar en transparant! Door middel van online marketing, heldere teksten en overzichtelijke informatie is het gelukt om van een 0-notering op positie 5 in Google te landen! Daarnaast was het zaak de aanmeldingen aan te pakken en het administratieproces op te schonen: we wilden de opkomst vergroten, maar ook de processen voor klant en praktijk beter laten verlopen. We hebben een communicatieplan opgezet, waarin we alles van aanmelding tot online akkoorden en e-mailbevestigingen hebben meegenomen. Daarnaast verloopt de facturatie nu automatisch, waardoor we kunnen stellen dat de de totale administratie nu soepel loopt. Queen Center komt nu al, in korte tijd, op meerdere manieren helemaal tot zijn recht; we zijn benieuwd naar de toekomst!

Queen Center
  • Klant
    Queen Center is een beauty-praktijk in Nijmegen waar mannen en vrouwen terecht kunnen voor het verminderen van rimpelsen het verstrakken & egaliseren van de huid.

    Dit gebeurt zonder ingrijpende operaties, maar door middel van mesotherapie of microneedling.
  • Uitdaging
    Queen Center was nog niet online actief, dus het was de uitdaging om from scratch een goede website neer te zetten die goed uitlegt hoe Queen Center werkt en professionaliteit uitstraalt. Daarnaast was het van belang om hiermee tegelijkertijd te werken aan de klantenbinding & en Google-rating.
  • Strategie
    In een nieuwe stijl laten we het karakter van Queen Center zien: jong & professioneel. De website is stijlvol, overzichtelijk en transparant. Er wordt inzicht gegeven in de behandelingen door middel van heldere tekst en foto´s. Daarnaast wordt er  voortaan bij het maken van een afspraak 25 euro op voorhand afgerekend, zodat de kans op annulering wordt verkleind.
  • Resultaat
    Een gestroomlijnd geheel! Dankzij de transparante, professionele website en de nieuwe aanmeldprocedure heeft Queen Center een klantenopkomst van 100%. De nieuwe aanmeldprocedure vergt een handige geautomatiseerde boekhouding, die Faktor 22 ook heeft geregeld. Geen rompslomp meer, maar een nette afwikkeling, in stijl van de zaak zelf!
Reza Salabat // Queen Center
Na een lange zoektocht naar een professionele en transparante bedrijf, hebben we voor Queen Center ons logo, huisstijl en website laten maken door Faktor 22. Amir heeft ons met alle vraagstukken heel erg goed geholpen, precies wat je verwacht van een groeiend webdesign/development-bureau. Bij aanpassingen/verbeteringen werd er snel geschakeld en werden we goed meegenomen in het proces.

Bij Faktor 22 krijg je doelgerichte en meedenkende ondersteuning waar je U tegen kunt zeggen! Wij zijn zeer tevreden, en over het resultaat krijgen wij regelmatig positieve reacties. De 5 sterren is ook zeer verdiend!! Thx Amir
Mockup Queen Center website

Succes vieren met Win Queen!

Het gaat goed met Queen Center en dat mogen de klanten ook gaan merken! We werken daarom aan een game waarmee de klant korting kan winnen. Een leuke speelse manier voor klantenbinding, maar ook om de tijd te doden als je in de praktijk of onderweg in de trein zit te wachten: speel een spelletje, win een prijs! De klanten kunnen de game opslaan als een webapp op de telefoon. In de game kunnen ze blokken in de vorm van fillers stapelen; hoe hoger de toren, hoe hoger de punten. Uiteindelijk kunnen de punten worden ingeruild voor korting. Hebben de klanten hier niet genoeg geduld voor? Dan kunnen ze het spel vroegtijdig staken en door 5 euro te betalen 10 euro korting ontvangen: er is dus altijd prijs! Wij zijn erg enthousiast over de game en zien dit als een mooi voorbeeld van een nieuwe manier van marketing voor de jongere generatie (18-35 jaar) die Queen Center bezoekt.

Het team dat aan dit project werkte

Jouw verhaal & ambities in een slim, stijlvol & duurzaam design

Benieuwd hoe onze kijk op jouw bedrijf zich vertaalt naar slim design? Vertel ons je verhalen en ambities, wij doen de rest.

Neem contact op