GSM Switch
Van ¨1 van de velen¨ naar nr. 1 in Boxmeer! 30 à 40 % nieuwe klanten met 10 aanmeldingen per dag.
Uitgelicht: Wat hebben we voor GSM Switch gedaan?
Wat een gave module hebben we samen gebouwd! Klanten selecteren online een merk, specifiek toestel en zien meteen de prijs en plannen een afspraak in. Easy! Voor de klant en voor GSM Switch zelf. We hebben het gehele automatisch proces ingericht binnen een op maat gemaakt responsive design, compleet gericht op het gemak van de klanten van GSM Switch. Daarnaast hebben we de huisstijl verzorgt en deze gelijk doorgetrokken in het interieur van de shop, voor een passende professionele uitstraling.
“Faktor 22 was voor ons een ware game-changer. Niet alleen hebben ze een CRM webapplicatie met finesse voor ons ontworpen, maar ook onze nieuwe huisstijl en een website gerealiseerd. Hun unieke aanpak zorgde voor een naadloze vertaalslag van onze visie, behoeften en ambities naar een functioneel en esthetisch platform. Wat de samenwerking uitzonderlijk maakte, was hoe het team zich gedroeg – niet zomaar als externe professionals, maar als ware uitbreidingen van ons eigen team. Hun proactiviteit, talent en hartelijkheid maakten van dit project een absoluut succes.”
– Rashed // GSM Switch
Automatische module
De klant kan op de website gemakkelijk zelf zijn service samenstellen, door zijn toestel en het te repareren onderdeel te selecteren. Hierdoor heeft de klant gelijk inzicht in de prijs en eventuele kortingen. Door deze transparante houding is er een prettige werkwijze voor klant & zaak: er zijn geen verrassingen achteraf en GSM Switch stelt zich eerlijk en betrouwbaar op.
Klant
GSM Switch staat te midden van de bruisende telefoniereparatiemarkt in Boxmeer, met een ambitie: zich onderscheiden als hét vooraanstaande reparatiepunt in de regio
Uitdaging
In een concurrerende markt wilde GSM Switch zijn klanten direct inzicht bieden in de kosten van reparaties – gespecificeerd per toestel en onderdeel. Bovendien was er behoefte aan een naadloze aanmeldingsprocedure om een optimale klantervaring te garanderen.
Strategie
We ontwikkelden een gebruiksvriendelijke module waarmee klanten eenvoudig hun weg kunnen vinden. Ze kunnen de specifieke kosten van reparaties bekijken en zich direct aanmelden. Deze aanpak garandeert transparantie en bevordert klanttevredenheid.
Resultaat
GSM Switch heeft zich niet alleen onderscheiden van de concurrentie in Boxmeer, maar heeft ook gevestigde spelers overtroffen. Nu ontvangen ze dagelijks gemiddeld 10 online reparatieverzoeken, wat resulteert in een indrukwekkende groei van 30 à 40 procent nieuwe klanten.
Groei & Google-rating
In de regio Boxmeer staat GSM Switch inmiddels helemaal bovenaan in de Google-rating. Ze hebben hiermee concurrenten die al jaren actief zijn achter zich gelaten. Met 30 à 40 procent aan nieuwe klanten en een gemiddelde van 10 aanmeldingen per dag, mag GSM Switch zeer trots zijn op de resultaten! Door de gedegen service komt dezelfde klant (vaak B2B) meestal maandelijks terug. Met een trouw, groeiend klantenbestand & meer dan 8 jaar ervaring in de telefoniebranche zijn we benieuwd wat de toekomst nog gaat brengen!
Ook van positie ¨1 van de velen¨ naar positie nr. 1?
Wij kijken graag samen op welke vlakken jouw marketingstrategie verbeterd kan worden voor een mooie Google-score!